Nyheder

Sinfuls PR gennem tiden

Danmarks frækkeste navn, frækkeste by, kalorieberegner eller året der gik. Det er nogle af de PR kampagner, som Sinful har haft stor succes med. Gennem tiden har Sinful lavet en masse spændende PR, som i dag er blevet en af måderne på hvordan, der skabes et tæt forhold til kunderne. Hvert år kommer der nye indlæg, som danskerne ser frem til at læse.

Lad os hoppe tilbage til 2015, hvor Sinful lavede to kampagner, som danskerner var vilde med. De to PR kampagner sexkortet og frækkeste navn i Danmark blev taget godt imod af både nyhedsmedier og gik viralt på Facebook, hvor folk taggede deres venner. Som medstifteren Tonny Andersen siger “Hvis du har nogle data, som du kan gøre spændende, så har du en god historie at fortælle pressen”. Med andre ord, så kan “kedelig” data bruges til at skabe noget spændende. Det er noget Sinful er god til.

 

Har du det frækkeste navn?

Danmarks frækkeste navn har været en succes i både 2015 og 2016. I 2015 var de frækkeste navne Michael og Anni. I 2016 blev det Lars og Mette. Har du selv lyst til at teste dit navn, kan du prøve her.

 

Bor du i den frækkeste by?

Kunne det tænkes, at du bor i en fræk by uden at vide det? Hvis du bor i Randers, så var du en del af den frækkeste by i 2015. I 2016 var den frækkeste by Aalborg, som året før lå på en 20. plads, mens den mindst frække by var Nordborg.

 

Sexede sommerhusområder

Har du et sommerhus i Skagen, Marielyst eller et helt andet sted, så kan du være en del af en lidt frækkere befolkning. I Sinfuls undersøgelse af sommerhusområder, fandt man nogle frække tendenser, som blandt andet piske og erotiske spil. I Gilleleje var naboens soveværelse f.eks. piftet op med håndjern. Tjek dit sommerhusområde og se hvad du måske mangler i soveværelset.

 

En film..mange nye interesser

Der er specielt én film, som har sat gang i interessen omkring at eksperimentere mere i soveværelset. Hvis du ikke allerede havde gættet det, så er der tale om Fifty Shades of Grey. Filmen skabte en del interesse til Sinfuls webshop, hvilket gav en masse data omkring danskernes, såvel som andre landes sexlyster. Det blev den perfekte mulighed for, at lave PR kampagnen Fifty Shades Darker der gav indblik i, hvilke vaner befolkningen begyndte at have. Interessen for denne kampagne var høj, da folk var nysgerrige på hvad andre folk lavede i soveværelset.

 

Sexet valg

Kan Sinful gøre et Folketingsvalg sexet? Det er måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men det viser sig at være sandt. Sexvalget gav kunderne mulighed for at købe en rød eller blå dildo, som tæller for en stemme – og viser hvem de kunne finde på, at tage med i sengen. Det er også en sjov og anonym måde, på hvordan et folketingsvalg kan forudsiges. Faktisk viste det sig i 2015, at “dildo målingen” kom utroligt tæt på de endelige resultater. Det faktiske valgresultat blev 50,3% til rød blok mod 49,7% til blå blok. Sinful prognose med dildoerne blev 50,9% til rød blok mod 49,1% til blå blok. Er Sexvalget den nye pålidelige valg prognose? Det er ihvertfald en smart måde, at bruge data aktivt på aktuelle emner.

 

Året der gik

Vi kan alle godt lide, at se hvad der er populært, eller hvilke trends der er “in” lige for tiden. Hos Sinful kigges der hver år tilbage, på året der gik. Her bliver der undersøgt hvilke produkter der har været populære, og hvad danskerne generelt har af favoritter.

 

Med en masse data samlet i løbet af et år, kan der laves spændende PR. Siden 2015 har Sinful opsummeret danskernes vaner, og hvad de foretrækker, baseret på året der gik. Den første “Året der gik” PR post fra 2015 hed “Sinful gør året op”. Her kom Sinful ind på emner som foretrukne dildo længde, hvornår på dagen køber folk mest sexlegetøj, mest sexede by og mange andre ting. I sådan et PR opslag kan folk også finde inspiration, som f.eks. prostata stimulator til mænd, der pludselig oplevede en stigning i efterspørgsel. Bondage blev årets trend, og folk som læste det, kunne evt. blive inspireret til at afprøve det.

 

Året der gik 2016 og 2017, bød også på en masse spændende nyt. Kvinder var meget glade for Magic Wands. Tenga onani produkter blev specielt også populære hos mænd. Sexlegetøj er generelt noget, folk gerne vil prøve med deres partner. Her fortalte 70% af 2600 adspurgte par, at de gerne vil udforske sexlegetøj sammen. Klik på årstallene ovenfor, hvis du gerne vil læse meget mere om danskernes sexvaner gennem årene.

 

Seneste nyt er “Året der gik 2018”, hvor det mest populære produkt til mænd blev penisringe. Så mange antal solgte enheder ville svare til 1,2 Eiffeltårne. Det er ret højt skal det lige siges, hvis ikke du har været i Paris.

 

De 5 kærlighedssprog

Nogen siger det med en gave, andre siger det med søde ord, og en tredje har en helt anden måde, at vise deres kærlighed på. Har du undret dig over, hvilken måde du viser din kærlighed til din partner? Det kan du nu finde ud af med Sinfuls test, hvor man kan teste ens kærlighedssprog ud af i alt 5 måder.

 

Kalorieberegner

Løb og træning af godt for kroppen og forbrændingen af kalorier – det er en omgang lagengymnastik også. Sinful har lavet en kalorieberegner, hvor man kan finde ud af, hvor mange kalorier man forbrænder under et samleje. Beregneren er nem og overskuelig at anvende, og giver indsigt i forbrændingen alt efter positioner. Beregneren er baseret på flere undersøgelser, for at give det mest præcise resultat. Så find din favorit stilling, hop i dobbeltsengen, og begynd at brænde kalorier af.

 

Sinful vil med data altid kunne lave nye og spændende PR indlæg, som kan inspirerer danskerne til nyt og bedre sex. Så hold øje med bloggen, hvor du måske finder noget spændende du vil undersøge yderligere. PR som dette, er noget folk gerne vil lad sig inspirere af, relatere til, eller bare læse for det er spændende. Selv noget data så simpelt som kundenavne, kan faktisk gøres til noget sjovt. Som nævnt før, som Tonny siger, hvis man har noget data, som man kan gøre spændende, så handler det om at bruge det, fordi man derfor har en god historie at fortælle.