Få fri fragt på dit sexlegetøjFordele ved at købe dit legetøj her
 

Returret og reklamation

Har du spørgsmål til returnering eller reklamation, er du altid velkommen til at kontakte os.

Når du sender en vare retur, enten som reklamation eller fordi du har fortrudt dit køb, sender vi dig altid en mail, når vi har modtaget varen. I mailen vil du blive oplyst om den videre proces i forbindelse med vores behandling af din sag.

Returvarer

Ifølge dansk lovgivning har du en fortrydelsesret, der giver dig mulighed for at returnere købte varer i op til 14 dage efter modtagelse. Hos Sinful.dk giver vi dog 30 dages fuld returret.

Når du vil benytte fortrydelsesretten og returnerer dine varer, er det et krav, at varen og emballagen er i samme stand, som da du modtog den.  

Ved produkter til intim brug bortfalder bytteretten/fortrydelsesretten, af hygiejniske årsager, ved åbning af produktets emballage.

Varer, der ikke er til intim brug, må du gerne pakke ud, så længe du kan returnere dem i samme stand og mængde som ved modtagelse. Fortrydelsesretten bortfalder også, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er åbenlyst, at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt.

Klik på linket, udskriv retursedlen, udfyld den og vedlæg den, når du returnerer din vare.

Du kan returnere varen til os ved at:
- nægte modtagelse af varen. Post Danmark returnerer så til Sinful.dk uden udgifter for dig som kunde.
- tilbagesende den ubrugte vare til adressen: Mcompany ApS, Tomsagervej 2, 8230 Åbyhøj.

Bemærk at Sinful.dk ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Vi modtager kun pakker som er sendt med omdeling til vores adresse.

Når du fortryder købet, tilbagebetales købesummen til dig ved en tilbageførsel til dit betalingskort eller din bank. Tilbagebetalingen sker, når vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes.

Reklamation

Sinful.dk yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Sinful.dk inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager afholder Sinful.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Ved fejl, mangler eller udeblevne leverancer bedes du, inden det defekte produkt returneres, skrive til service@sinful.dk eller kontakte os på telefon: 70 77 70 70.

Bemærk at Sinful.dk ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Refusion sker normalt ved kreditering af dit betalingskort, I nogle tilfælde, fx hvis du har skiftet bank, er det nødvendigt at benytte bankoverførsel. Her har Sinful.dk brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.

Ordre fejl

Hvis du har modtaget en forkert vare eller mangler en vare, så kontakt os, og vi vil undersøge sagen hurtigst muligt.