Få fri fragt på dit sexlegetøjFordele ved at købe dit legetøj her
 

Returret og reklamation

Har du spørgsmål til returnering eller reklamation, er du altid velkommen til at kontakte os.

Når du sender en vare retur, enten som reklamation eller fordi du har fortrudt dit køb, sender vi dig altid en mail, når vi har modtaget varen. I mailen vil du blive oplyst om den videre proces i forbindelse med vores behandling af din sag.

Returvarer

Ifølge dansk lovgivning har du en fortrydelsesret, der giver dig mulighed for at returnere købte varer i op til 14 dage efter modtagelse. Hos Sinful.dk giver vi dog 365 dages fuld returret.

Når du vil benytte fortrydelsesretten og returnere dine varer, er det et krav, at varen og emballagen er i samme stand, som da du modtog den.  

Af hygiejniske årsager bortfalder returretten/bytteretten på intime produkter ved åbning af produktets emballage.

Varer, der ikke er til intim brug, må du gerne pakke ud, hvis du kan returnere dem i samme stand og mængde som ved modtagelse. Fortrydelsesretten bortfalder også, hvis du bruger varen på en måde, hvor brugen åbenlyst formindsker varens salgsværdi væsentligt.

Du kan returnere varen til os ved at:
- nægte modtagelse af varen. Post Nord returnerer derefter ordren automatisk til Sinful.dk uden udgifter for dig som kunde.
- tilbagesende den ubrugte vare til adressen: Mcompany ApS, Tomsagervej 2, 8230 Åbyhøj.

Bemærk, at Sinful.dk ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Vi modtager kun pakker, som er sendt med omdeling til vores adresse.

Når du fortryder købet, tilbagebetales købesummen til dig ved en tilbageførsel til dit betalingskort eller din bank. Tilbagebetalingen sker, når vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes.

Klik på linket, udskriv retursedlen, udfyld den og vedlæg den, når du returnerer din vare.

Reklamation

Sinful.dk yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, manglende vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Sinful.dk umiddelbart efter, at fejlen eller manglen er opdaget. Sinful.dk tager sig af returneringsomkostninger inden for et rimeligt omfang ifb. reklamationssager. 

Ved udeblevne leverancer, fejl eller mangler bedes du, inden det defekte produkt returneres, skrive til service@sinful.dk eller kontakte os på telefon: 70 77 70 70. 

Bemærk, at Sinful.dk ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Refusion sker normalt ved kreditering til dit betalingskort.

Ordre fejl

Hvis du har modtaget en forkert vare eller mangler en vare, så kontakt os, og vi vil undersøge sagen hurtigst muligt.