Få fri fragt på dit sexlegetøjFordele ved at købe dit legetøj her

Handelsbetingelser

Om virksomheden

www.sinful.dk ejes og administreres af SINFUL ApS
CVR nr. 32887848

Adresse:

SINFUL ApS / MCOMPANY ApS
Tomsagervej 2
8230 Åbyhøj
Danmark
Tlf: 70 77 70 70

Alle viste produktpriser hos Sinful er inklusiv moms og afgifter, men eksklusiv forsendelse. Alle priser er dagspriser. 

Når du handler med Sinful.dk indgås aftaler på dansk. 

Betaling

Sinful modtager betaling via:
- Dankort, eDankort, VISA Dankort, MasterCard, Maestro, JCB og VISA Electron
- Mobilepay
- PayPal
- ViaBill
- Bankoverførsel

Betalingen vil ved brug af betalingskort først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Vores bankoplysninger er:
Reg: 7171, Konto: 1306846
Jyske Bank, Silkeborg

Har vi ikke modtaget din bankoverførsel inden 7 arbejdsdage, annulleres din ordre i vores system. Bankoverførsel er ikke dækket af indsigelsesordningen.

Når du handler på vores hjemmeside, gemmer vi alene de oplysninger, der er nødvendige for at levere den bestilte vare. Vi har ikke mulighed for at videregive kortoplysninger, trække et beløb flere gange eller lign. Du kan læse mere om køb på nettet her: http://www.forbrugereuropa.dk/Menu/Faasvar/Koeb-paa-nettet

Fortrydelsesret

Vi tilbyder 365 dages begrænset fortrydelsesret. Hvis du benytter din fortrydelsesret fra 15. - 365. dag, skal varen tilbageleveres i samme mængde og stand. Dette gælder ikke for varer, som fortrydes inden for 14 dage, se nedenfor.

Du har som forbruger som udgangspunkt 14 dages fortrydelsesret. Her skal du inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via service@sinful.dk eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage eller 365 dage ved begrænset fortrydelsesret efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.                                                                                                                                          

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse. For at du kan være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen

Du mister din fortrydelsesret, hvis:

-          du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du refunderet det beløb, du har indbetalt til os. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

MCOMPANY ApS, Tomsagervej 2, 8230 Åbyhøj.

Sinful modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

Sinful yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven: omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Sinful.dk inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Email: service@sinful.dk. eller tlf: 70 77 70 70. Adresse: MCOMPANY ApS, Tomsagervej 2, 8230 Åbyhøj.

Bemærk at Sinful ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt ved tilbagebetaling til dit betalingskort eller i særlige tilfælde ved bankoverførsel. Sinful.dk har til dette brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.

Persondatapolitik

Ingen personfølsomme oplysninger, der registreres på Sinful.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Sinful.dk.

Ca. 14 dage efter, man har købt varer på Sinful.dk, modtager man en mail med en invitation til at anmelde det produkt/de produkter, man har købt på Sinful.dk. Det er fuldstændig valgfrit, om man vil lave en anmeldelse. I forbindelse med afgivning af anmeldelse, kan kunden bruge et valgfrit navn, og den oplyste mailadresse bruger vi kun til at kontakte vinderen af "månedens bedste anmeldelse", som belønnes med et gavekort til Sinful.dk-shoppen på 500 kr.

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Desuden registrerer vi IP-adressen, hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. IP-adressen opbevares så længe, det er nødvendigt i forhold til en eventuel politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Den dataansvarlige på https://www.sinful.dk er SINFUL ApS. Direktøren og de ansatte for SINFUL ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Som registreret hos SINFUL ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til SINFUL ApS via e-mail service@sinful.dk.

Levering

Sinful sørger for levering med Post Nord eller GLS (med mindre andet angives) til modtager på den hurtigst mulige dato, der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Post Nord og GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Nord eller GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 99 % for pakkepost. Bemærk dog, at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.

I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Sinful naturligvis en ny leverance uden beregning. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Nords målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage.

Alle leveringer sendes med Post Nord eller GLS og koster fra 29 kr. Ved bestilling over 600 kr. fragten til pakkeshop/udleveringssted gratis.

Prisen og leveringstiden for forsendelser til udlandet varierer alt efter, hvilket land varerne skal sendes til. Prisen, som bestemmes ud fra vægten på de varer, du bestiller, kan ses på check ud siden. Leveringstiden er den forventede leveringstid oplyst af Post Nord. Der kan opstå forsinkelser pga. fx indfortoldning, som Sinful ikke kan drages til ansvar for.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via http://www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives via http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse service@sinful.dk.

Handelsbetingelserne er senest opdateret 10.05.2017

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Sinful

Tomsagervej 2

8230 Åbyhøj

E-mail: service@sinful.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)