Handelsbetingelser

Om virksomheden

www.sinful.dk ejes og administreres af SINFUL ApS
CVR nr. 32887848

Adresse

SINFUL ApS / MCOMPANY ApS
Søren Nymarks Vej 1C
8270 Højbjerg
Danmark
Tlf: 70 77 70 70

Alle viste produktpriser hos Sinful.dk er angivet i danske kroner (DKK) og inklusiv moms og afgifter men eksklusiv forsendelse. Alle priser er dagspriser. 

Når du handler med Sinful.dk indgås aftaler på dansk. 

Betaling

Sinful modtager betaling via:
- Dankort, eDankort, VISA Dankort, MasterCard, Maestro, JCB og VISA Electron
- Mobilepay
- PayPal
- ViaBill
- Bankoverførsel

Betalingen vil ved brug af betalingskort først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Ved bankoverførsel og brug af PayPal er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Vores bankoplysninger er:
Reg: 7171, Konto: 1306846
Jyske Bank, Silkeborg

Har vi ikke modtaget din bankoverførsel inden 7 arbejdsdage, annulleres din ordre i vores system.

Når du handler på vores hjemmeside, gemmer vi alene de oplysninger, der er nødvendige for at levere den bestilte vare. Vi har ikke mulighed for at videregive kortoplysninger, trække et beløb flere gange eller lign. Du kan læse mere om køb på nettet her.

Vi bruger cookies til bl.a. at give dig en bedre købsoplevelse, og vi er forpligtet til at sørge for, at dine oplysninger er sikret. Læs mere om vores brug af cookies her.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du ret til 14 dages fortrydelsesret* på varer købt online, men hos Sinful har du op til 365 dage.

365 dages begrænset returret

Hos os har du mulighed for at returnere dit køb i op til 365 dage. Her gælder en begrænset returret*. Det betyder, at du efter aftale med kundeservice kan returnere varen, og at produktet skal være i samme kvalitet, mængde og stand, som da du modtog det. Det betyder, at bl.a. fødevarer, glidecremer, batterier mm. skal returneres uåbnede inden udløbsdatoen.

Ydermere skal varen og emballagen returneres i samme stand, som da du modtog den. Originalemballagen skal du medsende i ubeskadiget tilstand.

*Af hygiejniske årsager bortfalder returretten på intime produkter ved åbning af produktets emballage. Dvs. du mister fortrydelsesretten, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Varer, der ikke er til intimbrug, må du gerne pakke ud, hvis du kan returnere dem i samme stand og mængde som ved modtagelse. Fortrydelsesretten bortfalder også, hvis du bruger varen på en måde, hvor brugen åbenlyst formindsker varens salgsværdi væsentligt.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen (intimvarer undtaget) er åbnet eller prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Dvs. for eksempel lingeri må du gerne prøve på, såfremt produktet kan returneres i samme stand og emballage som ved modtagelse.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du refunderet det beløb, du har indbetalt til os. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi købsbeløbet på de returnerede produkter, uden unødig forsinkelse og inden 14 dage. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur.

Hvis du fortryder købet, skal du kontakte Sinful:

Mail: service@sinful.dk.

Telefon: 70 77 70 70.

Adresse: MCOMPANY ApS, Axel Kiers Vej 3, 8270 Højbjerg.

Returvaren sendes til:

MCOMPANY ApS, Axel Kiers Vej 3, 8270 Højbjerg.

Sinful modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Du hæfter således selv for fragten, når du sender varer retur.

Reklamation

Sinful yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven: omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Sinful.dk inden for rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvis du opdager fejl/mangler ved en vare, skal du oplyse os om din reklamation over fejlen senest 2 år, efter du har modtaget varen. Du skal dog hurtigst muligt, og senest 2 måneder efter du har opdaget en fejl/mangel ved en vare, oplyse os om, at du gerne vil reklamere over varen.

I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerklagenævnets afgørelse.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Mail: service@sinful.dk.

Telefon: 70 77 70 70.

Adresse: MCOMPANY ApS, Axel Kiers Vej 3, 8270 Højbjerg.

Bemærk at Sinful ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt ved tilbagebetaling til dit betalingskort eller i særlige tilfælde ved bankoverførsel. Sinful.dk har til dette brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto.

Persondatapolitik

Ingen personfølsomme oplysninger, der registreres på Sinful.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Sinful.dk.

Ca. 14 dage efter, man har købt varer på Sinful.dk, modtager man en mail med en invitation til at anmelde det produkt/de produkter, man har købt på Sinful.dk. Det er fuldstændig valgfrit, om man vil lave en anmeldelse. I forbindelse med afgivning af anmeldelse, kan kunden bruge et valgfrit navn, og den oplyste mailadresse bruger vi kun til at kontakte vinderen af "månedens bedste anmeldelse", som belønnes med et gavekort til Sinful.dk-shoppen på 500 kr.

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

Vi bruger desuden cookies bl.a. til at give dig en bedre købsoplevelse, og vi er forpligtet til at sørge for, at dine oplysninger er sikret. Læs mere om vores brug af cookies her.

Herudover registrerer vi IP-adressen, hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. IP-adressen opbevares så længe, det er nødvendigt i forhold til en eventuel politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Den dataansvarlige på https://www.sinful.dk er SINFUL ApS. Direktøren og de ansatte for SINFUL ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Som registreret hos SINFUL ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til SINFUL ApS via e-mail service@sinful.dk. Læs vores Persondatapolitik i fuld længde her.

Levering

Sinful sørger for levering med PostNord, Bring eller GLS (medmindre andet angives) til modtager på den hurtigst mulige dato efter bestilling. Rettidig levering forudsætter dog at PostNord, Bring og GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos PostNord, Bring eller GLS, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. PostNords kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 99 % for pakkepost. Bemærk dog, at disse procentsatser er gennemsnitlige og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.

I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Sinful naturligvis en ny leverance uden beregning. Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af PostNords målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare 2 dage.

Vi leverer til hele Danmark samt til Grønland, Island og Færøerne. Alle leveringer sendes med PostNord, Bring eller GLS og koster fra 25 kr. Fragtprisen vil være afhængig af pakkens vægt, og hvor pakken skal sendes til. Ved bestilling over 600 kr. sendes til pakkeshop/udleveringssted gratis. Leveringstiden er den forventede leveringstid oplyst af PostNord, Bring eller GLS.

Husk, at du som forbruger har ret til at hæve et køb og få dine penge retur i tilfælde af forsinket levering. Levering skal ifølge Købeloven ske senest 30 dage efter, du har bestilt din vare, medmindre andet er aftalt. Dette gælder både bestillinger hos fysiske butikker og på nettet. Hvis du i tilfælde af forsinket levering ønsker at hæve købet, har du ret til at få dine penge retur inden 14 dage.

Der kan opstå forsinkelser pga. fx indfortoldning, som Sinful ikke kan drages til ansvar for.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via http://www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives via http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores mailadresse service@sinful.dk.

I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerstyrelsens afgørelse.

Handelsbetingelserne er senest opdateret 22.11.2018

 

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Til:

Sinful
Axel Kiers Vej 3
8270 Højbjerg

E-mail: service@sinful.dk

 

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)