Få fri fragt på dit sexlegetøjFordele ved at købe dit legetøj her

Handelsbetingelser

Om virksomheden

www.sinful.dk ejes og administreres af Mcompany ApS
CVR: 32887848

Adresse:

Mcompany ApS
Tomsagervej 2
8230 Åbyhøj
Danmark
Tlf: 70777070

Alle viste produktpriser hos Sinful.dk er inklusiv moms, men eksklusiv forsendelse.

Fortrydelsesret

Varer kan returneres for ombytning eller penge tilbage i 365 dage efter modtagelsen af varerne. Når varen returneres og fortrydelsesretten udnyttes, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand, som da du modtog den.

Ved produkter til intim brug bortfalder bytteretten/fortrydelsesretten af hygiejniske årsager, hvis emballagen er brudt.

Varer, der ikke er til intim brug, må du gerne pakke ud, hvis du kan returnere disse i væsentlig samme stand. Fortrydelsesretten bortfalder også, hvis du bruger varen på en måde, hvor det er åbenlyst, at brugen formindsker varens salgsværdi væsentligt.

Du kan returnere varen til os ved at:

- nægte modtagelse af varen. Post Nord returnerer automatisk ordren til Sinful.dk uden udgifter for dig som kunde.
- tilbagesende den ubrugte vare til adressen: Mcompany ApS, Tomsagervej 2, 8230 Åbyhøj.

Sinful.dk modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Når du fortryder købet, tilbagebetales købesummen til dig ved en tilbageførsel til dit betalingskort eller din bank, når vi har modtaget varen og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes. Eneste omkostning, du har, når du fortryder, er portoen for at sende varen tilbage til os.

Reklamationer

Sinful.dk yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, manglende vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Sinful.dk umiddelbart efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager tager Sinful.dk sig af returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettes til:

Email: service@sinful.dk eller tlf: 70 77 70 70. Adresse: Mcompany ApS, Tomsagervej 2, 8230 Åbyhøj.

Bemærk, at Sinful.dk ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer, som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt ved tilbagebetaling til dit betalingskort.

Persondatapolitik

Ingen personlige oplysninger, der registreres på Sinful.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Sinful.dk.

Ca. 10 dage efter du har købt varer på Sinful.dk, modtager du en mail med en invitation til at anmelde det produkt/de produkter, du har købt på Sinful.dk. Det er valgfrit, om du vil lave en anmeldelse. I fm. afgivning af anmeldelse kan du bruge et valgfrit navn. Den oplyste mailadresse bruger vi kun til at kontakte vinderen af "månedens bedste anmeldelse", som belønnes med et gavekort til Sinful.dk-shoppen på 500 kr.

Til elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem webshopsystemet. Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil, som gemmes på din egen PC. Vi benytter disse cookies til at genkende dig og f.eks. huske, hvilke varer der er i indkøbsvognen, når du handler online hos Sinful.dk

Under et køb udbeder vi os navn, adresse og e-mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren og til den føromtalte mailinvitation til at anmelde produkter. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på krypteret form og gemmes i 5 år, jf. Bogføringsloven. 

Desuden registrerer vi IP-adressen, hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse. IP adressen opbevares så længe, det er nødvendigt i forhold til en eventuel politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Du kan valgfrit få sin e-mailadresse optaget på en mailingliste hos Sinful, således du løbende modtager nyheder og anden information fra Sinful. Denne service kan til enhver tid til- og frameldes. Jvf. Persondataloven oplyser vi, på forespørgsel, registrerede oplysninger, og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang, det ønskes.

Direktøren og de ansatte for Mcompany ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Som registreret hos Mcompany ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Mcompany ApS via e-mail: service@sinful.dk.

Betaling

Sinful.dk modtager betaling via:

- Dankort, eDankort, VISA Dankort, Master cards, Maestro, JCB og VISA Electron.
- Bankoverførsel (Obs! e-handelsfonden anbefaler betaling med kort).

Betalingen vil ved brug af betalingskort først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Sinful.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol, hvilket betyder, at det kun er Nets, der kan læse informationerne. Hverken Sinful.dk eller andre kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

Hvis du betaler med Mastercard eller VISA Electron og ønsker købet annulleret, kan du opleve, at beløbet er reserveret hos kortudbyder i op til 30 dage, og dette kan hverken Sinful.dk eller Nets ændre. Reservationen af beløbet kan ikke slettes af andre end din egen bank.

Når du betaler med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internetbutik, der benytter SSL i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr., når dit dankort misbruges ved brug af pinkoden.

Ved betaling via bankoverførsel sender vi din ordre så snart betalingen er registreret på vores konto i Jyske Bank.

Vores bankoplysninger er:
Reg: 7171, Konto: 1306846
Jyske Bank, Silkeborg

Har vi ikke modtaget din bankoverførsel inden 7 arbejdsdage, annullerer vi din ordre i vores system. Kontooverførsel er ikke dækket af indsigelsesordningen.

OBS: Når du handler på vores hjemmeside, gemmer vi udelukkende de oplysninger, der er nødvendige for at levere den bestilte vare. Vi har ikke mulighed for at videregive kortoplysninger, trække et beløb flere gange eller lign. Du kan læse mere om køb på nettet her.

Levering

Sinful.dk leverer med Post Nord (med mindre andet angives) til modtager på den hurtigst mulige dato, der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at Post Nord overholder dag-til-dag-levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos Post Nord, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Post Nords kvalitetsmål for leveringssikkerhed er minimum 99 % for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer.

Sinful.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Nord. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Sinful.dk naturligvis en ny leverance uden beregning. Levering til Bornholm og ikke-brofaste øer er ikke omfattet af Post Nords målsætning om dag-til-dag-levering, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare en ekstra dag.

Alle leveringer sendes med Post Nord og koster fra kun 29 kr. 

Prisen og leveringstiden for forsendelser til udlandet varierer alt efter, hvilket land varerne skal sendes til. Prisen, som bestemmes ud fra vægten på de varer, du bestiller, kan ses på check-ud-siden. Leveringstiden er den forventede leveringstid oplyst af Post Nord. Der kan opstå forsinkelser pga. f.eks. indfortoldning, som Sinful.dk ikke kan drages til ansvar for.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via Forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives via EC Europa.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse service@sinful.dk.