TickHurtig og diskret levering
TickFri fragt ved køb over 600 kr
  • TickHurtig og diskret levering
  • TickFri fragt ved køb over 600 kr

Handelsbetingelser

Om virksomheden

www.sinful.dk ejes og administreres af Mcompany ApS CVR nr. 32887848

Postadresse

Sinful ApS / Mcompany ApS Søren Nymarks Vej 1C (IKKE Retur og Afhentning) 8270 Højbjerg Danmark Tlf: 70 77 70 70

Alle viste produktpriser hos Sinful.dk er angivet i danske kroner (DKK) og inklusiv moms og afgifter men eksklusiv forsendelse. Alle priser er dagspriser. 

Når du handler med Sinful.dk indgås aftaler på dansk. Købelovens regler for forbrugere finder anvendelse ved køb på Sinful.dk.

Betaling

Sinful modtager betaling via: - Dankort, eDankort, VISA Dankort, MasterCard, Maestro, JCB og VISA Electron - Mobilepay - PayPal - ViaBill

Betalingen vil ved brug af betalingskort først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Ved brug af PayPal er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.

Når du handler på vores hjemmeside, gemmer vi alene de oplysninger, der er nødvendige for at levere den bestilte vare. Vi har ikke mulighed for at videregive kortoplysninger, trække et beløb flere gange eller lign. Du kan læse mere om køb på nettet her.

Vi bruger cookies til bl.a. at give dig en bedre købsoplevelse, og vi er forpligtet til at sørge for, at dine oplysninger er sikret. Læs mere om vores brug af cookies her.

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller

2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

For internationale kort, herunder Maestro, VISA, VISA Electron og MasterCard, kan beløbet være reserveret op til 30 dage. Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

Forbud mod køb med henblik på videresalg

Sinful.dk er alene rettet mod forbrugere. Det er derfor alene forbrugere, der kan foretage varekøb på www.sinful.dk. Når du gennemfører et køb, bekræfter du hermed, at du ikke køber varerne som erhvervsdrivende eller med henblik på videresalg. Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre, hvis vi hos Sinful.dk vurderer, at der er tale om køb af erhvervsdrivende eller køb med henblik på videresalg. Dette giver ikke kunden ret til at rette krav mod Sinful.

Aldersgrænse

For at foretage et køb på Sinful.dk, skal du være myndig. Børn og unge under 18 år er mindreårige og dermed umyndige. Når du godkender et køb på hjemmesiden, bekræfter du, at du er fyldt 18 år.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du ret til 14 dages fortrydelsesret* på varer købt online, men hos Sinful har du op til 365 dage*. Du har selvfølgelig stadig de almindelige 14 dages fortrydelsesret (Se vilkår nedenfor)

365 dages begrænset returret

Hos os har du mulighed for at returnere dit køb i op til 365 dage. Her gælder en begrænset returret*. Det betyder, at du kan returnere en vare, og at produktet skal være i samme kvalitet, mængde og stand, som da du modtog det. Det betyder, at bl.a. fødevarer, glidecremer, batterier mm. skal returneres uåbnede inden udløbsdatoen.

Ydermere skal varen og emballagen returneres i samme stand, som da du modtog den. Originalemballagen skal du medsende i ubeskadiget tilstand.

*Af hygiejniske årsager bortfalder retur- og fortrydelsesretten på intime produkter ved åbning af produktets emballage. Dvs. du mister returretten, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundheds- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret. Varer, der ikke er til intimbrug, må du gerne pakke ud, hvis du kan returnere dem i samme stand og mængde som ved modtagelse. Returretten bortfalder også, hvis du bruger varen på en måde, hvor brugen åbenlyst formindsker varens salgsværdi væsentligt.

Varens stand, når du sender den retur ved 365 dages returret

Hvis varen (intimvarer undtaget) er åbnet eller prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Dvs. for eksempel lingeri må du gerne prøve på, såfremt produktet kan returneres i samme stand og emballage som ved modtagelse.

Ved den lovpligtige 14 dages fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du refunderet det beløb, du har indbetalt til os. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi købsbeløbet på de returnerede produkter, uden unødig forsinkelse og inden 14 dage efter vi har modtaget meddelelse om, at du har fortrudt købet. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur. Husk at få en kvittering for indlevering af pakken, da denne tjener som bevis for din returnering. 

Hvis du nægter modtagelse eller undlader at hente din pakke i den valgte pakkeboks, antager vi, at du har fortrudt dit køb. Vi vil fratrække returomkostningerne i forbindelse med tilbagebetaling af din ordresum. Returomkostningerne er 35 DKK. Ønsker du ikke dette, er du velkommen til at afhente din pakke og returnere den på egen hånd.

Er du i tvivl om, hvordan du gør brug af fortrydelsesretten, kan du kontakte kundeservice:

Mail: service@sinful.dk Telefon: 70 77 70 70

Returvaren sendes til:

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

MCOMPANY ApS, Axel Kiers Vej 3, 8270 Højbjerg

Sinful modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Du hæfter således selv for fragten, når du sender varer retur. Hos Sinful yder vi ikke returlabel.

Reklamation

Sinful yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven: omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation, hvis din reklamation er berettiget.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Sinful inden for rimelig tid, efter fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Kontakt venligst kundeservice med evt. dokumentation for fejlen eller manglen i form af billede eller video. Vi vender efterfølgende tilbage med instruktioner.

Når du handler med sælgere i EU, har du altid minimum 2 års reklamationsret, dette gælder naturligvis også hos Sinful. Det vil sige, at du har 2 år efter modtagelse af en vare til at reklamere over eventuelle fejl/mangler. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerklagenævnets afgørelse.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Mail: service@sinful.dk Telefon: 70 77 70 70. Adresse: MCOMPANY ApS, Axel Kiers Vej 3, 8270 Højbjerg.

Bemærk at Sinful ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Ved reklamation har du som udgangspunkt ret til at få erstattet den købte vare med et tilsvarende produkt.

Levering

Sinful sørger for levering med PostNord eller Bring (medmindre andet angives) til modtager på den hurtigst mulige dato efter bestilling.

Den forventede leveringstid er 1 hverdag*.

Vi leverer til hele Danmark samt til Grønland, Island og Færøerne. Alle leveringer sendes med PostNord eller Bring og koster fra 25 kr. og op til 39 kr. Fragtprisen vil være afhængig af pakkens vægt, og hvor pakken skal sendes til. Ved levering til Grønland, Island og Færøerne vil fragtpriserne kunne gå op til 399 kr. Ved bestilling over 600 kr. sendes til pakkeshop/udleveringssted gratis. Leveringstiden er den forventede leveringstid oplyst af PostNord eller Bring.

*Ved levering til Grønland, Island, Færøerne og danske småøer, må der forventes længere leveringstid. I tilfælde af, at den forventede leveringstid ikke kan overholdes, vil dette være angivet i indkøbskurven, på check-out og eventuelt på produktsiden. Dette vil fremgå inden købet gennemføres.

Husk, at det også er muligt at afhente ordrer i Sinfuls pakkeboks på Axel Kiers Vej 3, 8270 Højbjerg.

OBS! Hvis den pakkeboks/pakkeshop du har valgt er fyldt, vil din pakke blive leveret til en nærliggende pakkeboks/pakkeshop.

Produktanmeldelser

Når du afgiver en anmeldelse af et produkt på Sinfuls hjemmeside, giver du Sinful ret til at kopiere, fjerne, modificere, publicere og oversætte indholdet af produktanmeldelsen. Du giver tilladelse til, at vi må benytte teksten på vores webshops, herunder på andre domæner end det, hvorpå du har afgivet anmeldelsen. Du giver os samtidig lov til, at vi må tilpasse din anmeldelse og bruge den i anden markedsføring via øvrige salgskanaler.

Anmeldelsen skal skrives på dansk i et letforståeligt sprog og uden bandeord, stødende sprogbrug el. lign. Du bør ikke kopiere din anmeldelse fra andre kunder eller andre steder. Ligeledes skal du ikke indsætte HTML tags eller links i din anmeldelse.

Når du indsender din anmeldelse, har du mulighed for at skrive dit fulde navn, blot dit fornavn eller et alias i "navnefeltet". Du kan således skrive din anmeldelse helt anonymt. Din mailadresse skal være den, som du brugte i forbindelse med dit køb af produktet på Sinful.dk. Din mailadresse vil dog aldrig fremgå af din anmeldelse. Vi bruger din e-mail til at verificere, at brugeranmeldelsen er baseret på din erfaring med et produkt, du har købt hos os. Vi kontrollerer alle anmeldelser manuelt, for at sikre os, at den indtastede email stemmer overens med den email du indtastede, da du foretog et køb af den anmeldte vare. Godkendelsen af din brugeranmeldelse kan tage op til to uger. Anmeldelser på et produkt, hvor vi ikke kan verificere dit køb af det anmeldte produkt, vil uden videre blive slettet. Vi forbeholder os retten til at slette anmeldelser, hvis de ikke lever op til ovenstående.

Persondatapolitik

Læs vores Persondatapolitik i fuld længde her.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives via http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores mailadresse service@sinful.dk.

I tilfælde af eventuelle tvister følger vi Forbrugerstyrelsens afgørelse.

Handelsbetingelserne er senest opdateret 08.02.2024

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Sinful Axel Kiers Vej 3 8270 Højbjerg

E-mail: service@sinful.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

PriceRunner Købsgaranti

Når du handler hos os, er du omfattet af PriceRunner Købsgaranti. Dermed er du sikret op til 50.000 kroner, hvis et problem indtræffer i forbindelse med dit køb. Købsgarantien er gratis og gælder for alle registrerede brugere på PriceRunner.

For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for en time at registrere dig på deres hjemmeside. Det tager kun et øjeblik. Registrer dig for at få PriceRunner Købsgaranti.

Hvis du ønsker, at dit køb skal sikres gennem Købsgarantien, skal din bestilling være adresseret til dig som forbruger. Med Købsgarantien får du erstatning, hvis en vare er beskadiget, hvis en vare mangler ved levering, hvis levering af varen udebliver eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet.

PriceRunner Købsgaranti erstatter dig som kunde for både anskaffelses- og fragtomkostninger og den direkte økonomiske skade, du har lidt. For værditab, udeblevne indtægter eller andre direkte eller indirekte omkostninger gives ingen erstatning.

Besøg PriceRunner for at se de endelige vilkår samt en liste med kategorier, der er undtaget garantien.

Tilmeld dig Sinfuls nyhedsmailFå 10% rabat på dit næste køb

Tilmeld dig nyhedsbrevet i dag og få 10% på dit næste køb. Glæd dig også til VIP adgang til de gode tilbud, målrettet markedsføring, eksklusive lanceringer og fede konkurrencer. Du kan altid trække dit samtykke tilbage. Læs mere om vores behandling af personoplysninger og dine rettigheder i vores persondatapolitik.

TickHurtig og diskret levering
TickFri fragt ved køb over 600 kr

Levering

Sikker betaling

Søren Nymarks Vej 1C, 8270 Højbjerg, Danmark, CVR. 32887848

Alle modeller er over 18.

Copyright © 2008-2024 Sinful.dk v/Mcompany ApS