Bestil senest d. 21. december kl. 17 og modtag pakken inden jul. Vi bytter julegaver helt frem til d. 31. januar 2017.
Få fri fragt på dit sexlegetøjFordele ved at købe dit legetøj her

Slap skede - Sådan afhjælper du det

Mange kvinder oplever på et tidspunkt i deres liv, at deres skedemuskulatur bliver mere slap, f.eks. som følge af graviditet og fødsel. Slap skedemuskulatur kan resultere i inkontinens samt et utilfredsstillende sexliv for både dig og din partner. Heldigvis findes der flere hjælpemidler, der kan hjælpe med at genopbygge evt. skader ved at styrke dine bækkenbundsmuskler. I det følgende har vi beskrevet de produkter, vi særligt anbefaler, til optræning af skede muskulaturen:

 

Sexhjælpemidler mod slap skede

Je Joue Ami

Hvis du vil forebygge eller afhjælpe en slap skede, så du opnår større følsomhed i skeden, så findes der en lang række forskellige bækkenbundskugler, du kan bruge til at træne din bækkenbund med.

Hvilke bækkenbundskugler, der passer bedste til dig, afhænger bl.a. af hvor trænede dine bækkenbundsmuskler, men med et sæt Je Joue Ami bækkenbundskugler er du dækket godt ind.

Sættet indeholder nemlig bækkenbundskugler i tre forskellige størrelser og med forskellig vægt, så du gradvist kan træne bækkenbunden op og afhjælpe slap skede. Ami bækkenbundskuglerne gør det også muligt at variere træningen, efter lyst og behov. Je Joue Ami virker ved, at du fører dem op i skeden, hvor bækkenbundsmusklerne aktiveres i forsøget på at holde kuglerne på plads.

Når man skal vælge bækkenbundskugler kan man generelt sige, at jo større kuglerne er, jo mindre de vejer og jo mere struktur der er i overfladen, jo nemmere er de at holde på plads.

Derfor kan du vælge tungere bækkenbundskugler som f.eks. LELO Luna,  eller mindre bækkenbundskugler som f.eks. Fifty Shades of Grey Sølv Pleasure Balls, hvis du på et tidspunkt ønsker større udfordring. 

Om bækkenbundstræning mod slap skede

Du kan træne din bækkenbund dagligt, hvis du har lyst, men det er ikke nødvendigt for at opnå en stærk og sund skede. Vi anbefaler, at du starter ud med at træne din skede muskulatur et par gange om ugen, i et par minutter af gangen. Så kan du øge hyppigheden senere, hvis det føles naturligt for dig.

Alle Produkter